Pysselvecka:)

Den här veckan har skruttis varit hos pappa två dagar. så jag har passat på att pyssla lite när orken har funnits.
Annars har de väl inte hänt så supermycket. Jag vankar på här hemma och Dennis jobbar. Helgen som var gjorde vi iallafall ett besök på himlabadet allihopa. mycket härligt! På söndagen hängde vi med kicki på vårmässan. inte mycket att se men nelly fick leka i den roliga barnhörnan i allafall:)

Till helgen ska dennis på kryssning. hans kompis hade vunnit biljetter. Inte ett dugg avundsjuk;) Så jag och skruttan får hitta på nåt på egen hand.

idag är de i allafall vattengympa i vanlig ordning. Bara tre gånger kvar nu!:( Vad ska jag göra sen så?

målade en tavla:) tog mig 8 timmar ca. mycket nöjd över resultatet:)
 

magen vecka 31 (30+5)
 

Har äntligen gjort klar min smyckeshängare. köpte en planka och lite krokar som jag målat.
 

spjälsängen och ultraljudsbilderna har kommit upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0