Tungt värre..

Efter en sömnlös natt med regelbundna magkramper så blev de ett besök på förlossningen i 5 timmar. Läkaren kunde inte riktigt förklara varför jag har så ont och sa att de var ovanligt med så mycket sammandragningar så tidigt.. sa även att han aldrig sett en bebis röra sig så mycket.. efter en del prover och undersökningar så konstaterades i allafall att bebisen mår bra. fick en dundertablett mot sammandragningar och fick sen stapla mig hemöver på darriga ben... vill inge mer nu:(
Så nu håller jag tummarna att detta går över och att jag inte behöver komma in på förlossning nåt mer innan sommaren..

sån tur att jag har farmor Ingrid som tar hand om älskade skrutten när jag inte klarar av att göra nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0