Sommar!

I helgen så var jag och skruttis hem till sollefteå för att fira josefin som tog studenten. stort grattis jossan!
En superhärlig helg med grillning och mys!

I veckan har de varit fullt upp. i måndags så var jag och Dennis till barnmorskan. alla värden var bra och lilla hjärtat slog så fint. sen så hade den lilla i magen vänt på sig åt rätt håll nu. skönt! får hoppas att den behagar att stanna så tills de är dags nu. är ju bara 30 dagar kvar! De börjar närma sig:)

Igår så var jag och träffade min konsult och fick hjälp att skriva cv. mycket bra! sen träffade jag min nya vän Malin som jag träffat på vattengympan. hon hade bf för 6 dagar sen. hoppas bebisen vill titta ut nångång! väldigt trevligt var de att surra och fika:)

senare på kvällen igår så var de grillning på dagis. barnen var så himla duktiga och sjöng så fint. och min lilla älskling fick vara prinsessa med prinsesskrona på:)
Även bullbak hann jag med igår:)

Idag så har de varit full rulle igen. mötte upp acca och lilla elias i birsta i morse för att prova på frukostbuffén. vi hade precis ätit klart och bytt blöja på elias så fick alla gå ut. de var nåt tekniskt fel sa dom..
då åkte vi vidare in till stan för lunch med gammla jobbgänget. mycket trevligt!

nu är de snart dags att hämta min lilla skrutt. ska vila magen en stund först. är kämpigt med såna här dagar när man är ute och flänger. kroppen vill inte riktigt orka med.. 

Jag har blivit helt sämst på att ta bilder och har tyvärr inga nya! kanske blir mer senare:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0