Magsjuka igen!

nu är de nelly som åkt på magsjuka. och jag har dragit på mig ännu en förkylning. vad är de frågan om??!! tycker de räcker nu!
tråkiga är ju att vi skulle till dennis pappa på julgransplundring i moron. blir ju inget av de nu heller..

tur i oturen så är ju jag sjukskriven och kände i morse att de var nåt. så jag lät nelly vara hemma..
men dum som jag var åkte jag menne på affären. kräkte ner hela sig och hela kundvagnen när vi stod i kassan på willys. underbart..

fort som sjutton hem och in i duschen och alla kläder i tvättmaskinen. nu sitter lilla sjuklingen och myser framför pippi.
Ingrid skulle trotsa magsjukebacillerna och komma hit på lunch i allafall:) trevligt med sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0