Gott Nytt År

Ja då var de 2012. känns som att man hinner inte med. tiden går alldeles för fort. Hade en riktigt mysig nyårsafton i sällskap med kicki och göran hemma:)

Hoppades att de skulle bli en bra start på de här året. men så blev de inte riktigt. Har fått sån besvärlig foglossning att jag måste sjukskriva mig. kan snart inte gå längre för de gör så himla ont. dagarna på jobbet känns evinnerligt långa.
verkar vara svårt att bli sjukskriven när man är gravid men jag håller alla tummar och tår att de går vägen.

Har varit och handlat lite mat och nu sitter jag och väntar på att dennis ska sluta jobbet så vi kan åka en sväng till birsta.. om vi orkar:)
i morgon är de sista arbetsdagen för den här veckan. känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0