Snart helg igen då

I morgon så ska jag och skruttan äntligen åka hemöver till sollefteå och fira lillebror som fyller år:)
Storebror med familj kommer också dit. ska bli kul att få kika på lilla Melwin som man bara sett på bild ännu.

Nelly har varit hos sin pappa två dagar nu och tydligen så har hon blivit förkyld under tiden. hoppas att de är nogorlunda lindrigt och att vi inte tar med oss nån dundersmitta hem..

Har börjat med en ny hobby också:D Har införskaffat ett startkit med photopearls. Har börjat med lite enklare smågrejer mest för att vi inte har nån skrivare och jag måste hitta nånstans där jag kan skriva ut innan jag kan börja med nåt större projekt.

i eftermiddag blir de vattengympa i vanlig ordning och sen hämta hem skruttis från farmor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0