Lördag:)

Igår var jag och Nelly på Moraträsk. Precis lika bra som när man var liten var de. Nelly tyckte de var superskoj. Men visst var dom lite äldre än när jag såg dom sist;)

Lördagen började jag och Nelly med en tur till sporthallsbadet. helt ensamma var vi i barnbassängen. Mycket skönt:) Lite bastu och dusch och sedan Köttbullar med potatismos och lingonsylt hemma:)
Har även hunnit handla och baka och Nelly har myst till film i soffan.

Bjuder på en rad med bilder på min pysselprinsessa:)
 

smaka mamma?
 


 

 

Berättar en historia om ormarna hon håller på att skapa av playdoh.
 

 

 



Har i veckan hunnit snickra ihop Nellys lilla byro som blev perfekt bredvid hennes säng. där även den fina pigtittaren står som jag fyndade på en samlarmässa för några år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0