Lilllördag och egentid:)

I går eftermiddag så släppte proppen i stackars nellans mage. Nästintill hela badrummet behövde sanering efteråt;) Sen var de en superpigg och glad tjej. Så skönt att de löste sig. inge kul att se min lilla älskling ha ont.

Idag så blev jag och skruttis bjuden på lunch hemma hos farmor. pannbiff med lök och potatis:D supergott!
Pappan dök också upp som skulle ta över skrutt tills i morgon. Så jag drog vidare till sporthallsbadet för lite plaskande och bastu:)
Har precis suttit och plöjt igenom lite tvprogram på datorn som jag missat:)
Dom dagar när man inte kräks och har lite mindre ont än vanligt är de rätt trevligt att kunna njuta lite av att vara hemma och sjukskriven.

Har fått ett nytt gravidberoende nu. Upptäckte hallon och saltlakritsglass för nån vecka sen. farligt gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0