Dagens planer

Igår var jag med bästa farmor Ingrid i birsta och åt lunch och fyndade lite på ikea. Hittade bland annat 6 meter tyg för 54kr. Idag ska den lilla tygbiten strykas och försöka få fast den på Nellys bokhylla. Har som projekt att göra om i Nellys rum så de så småning om ska kunna flytta in ett syskon där:)

Sen har jag bokat lunchdejt med Anna-Carin idag:) var så länge sen vi träffades för oss själva. så de är väl dags att ta igen lite surr:)

Senare idag blir de vattengympa. ska bli så skönt att få röra sig lite i vatten och basta lite.

Jag och Dennis älskar ju att titta på serier. vi är två riktiga nördar. Just nu håller vi på att plöjer igenom alla simpsons säsonger. Väldigt bra träning för min engelska också då vi kör utan text;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0