Allahjärtans dag

Jag är inte nån som gör en superstor grej av just den här dagen. Lite god mat och umgås med med stora hjärtat mitt.
Brukar också skänka några extra tankar och påminna mig själv om hur lyckligt lottad jag är med familj, släkt och vänner. Jag har massor med fantastiska personer i min närhet som ställer upp i ur och skur. Och personer som jag älskar att umgås med och saknar varje dag.
Sen den som gör mig lyckligare än nån annan är ju såklart min älskade Nelly. Lyckan att ha barn är helt obeskrivlig. Vi är lyckliga över att ha vår älskade Dennis i vårat liv också. Och ser med glädje fram emot när vår lilla familj utökas till sommaren.

Skickar en massa kärlek till alla nära och kära





Skickar också en tanke upp till himlen och min älskade Morfar som jag saknar enormt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0