åter till vardag

Hade en jättehärlig påskhelg! blev tyvärr nästan inga bilder tagna. Sen måndag och tisdag fick nelly vara med sin pappa och jag blev själv igen. saknade henne hur mycket som helst. men huvudsaken hon är nöjd:) jag måste ju ändå vila så mycket de går då de har blivit värre med sammandragningarna.

Fick ett roligt paket igår. får se om jag orkar lägga upp bild:P en skohylla som man hänger på dörren. superfin var den! och gjorde lite mer plats i garderoben där alla mina skor tagit upp plats:)

I morgon får vi middagsbesök av becka och gustav. saknar massor! becka är ju i storstan och gör praktik ända till sommaren. väldigt tomt här hemma utan henne.

Har provat att göra slingor på mig själv idag för första gången. mycket trixsande med den där hättan och lilla nålen och nå och lyckas se på baksidan av huvudet också. men de gick jättebra! riktigt nöjd!:D

nu ska jag iväg och hämta skrutt på dagis och mysa med henne resten av dan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0