oj redan juni!

ja jag vet att jag bloggar nästan aldrig nu. de är så mycket annat som kommer ivägen jämt.

Nu är de mindre än en månad tills vi får nycklarna till vår nya lägenhet! vi går bara och räknar dagar nu:) Sen är de ju snart lite semester för oss allihopa. ska bli skönt nu när man jobbat nästan varje vecka ett helt år.

har fått plats på de dagis jag ville ha på skönsmon också. känns skönt att de är klart.

Nelly är världens goaste lilla yrväder och växer så de knakar:) massa bus hela tiden.
Idag har vi inte planerat nåt att göra. får se om vi gör nån liten utflykt nånstans.

nästa vecka tar min lillebror studenten så då bär de i allafall iväg till sollefteå igen:)

stora tjejen sa att hon ville ha en cykel. och såklart så fick hon de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0