Dagarna bara flyger förbi..

Känns helt galet att vi redan är inne i februari. var tar dagarna vägen nånstans?? Men de blir väl så när man jobbar och jobbar och planerar upp alla helger.
Jag trivs kanon på jobbet och nelly älskar fortfarande dagis. Min älskade Dennis lyser upp vardagen för både mig och Nelly och gör verkligen mitt liv mycket lättsammare.
Och så har vi ju en ny fin bil som verkar funka kanon:)

En resa är beställd i slutet på mars också. De blir fyra dagar på hotell i hassela. De blir skidåkning, mat och bad och massa mys:) Nelly ska mysa med momma och moffa dom dagarna.

Har börjat letandet efter lägenhet på skönsmon också. Anmält intresse på en lägenhet på kuben som vi hoppas att vi får komma och kika på:)  håll tummarna!

Bjuder på en bild med Nelly och sin gudmor Rebecka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0