Grattis mamma:)

I fredags åkte vi till sollefteå för att fira mamma och jessica. Grattis grattis. En riktig kanonhelg har vi haft! Vi har grillat, käkat massa tårta och busat massor:)

Så här såg min stora tjej ut i veckan då de var dags för foto på dagis. Hon kan den rätta posen och vet även att man säger smiiiiiiiile när de är dags att fota. min söta tjej:)
 

Nelly cyklade hemma hos momma och moffa.
 

Moffa tyckte de var tillräckligt med snö för pulkåkning:) Nelly tyckte de var superskoj!
 

Korvgrillning till lunch blev de på lördagen. kanonväder! Myyyyyyys:)
 

Nelly håller sin kusin Moa för första gången. Min duktiga tjej klappade så fint och frsiktigt på Moa.
 

Jag passade på att gosa massa med Moa också. Sötnos!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0