Sol och bad:)

På förmiddagen så var jag och Nelly på alnöbadet. jättekul och mysigt:) alldeles lagomt med folk.

Efter nellys väldigt korta middagslur så gick vi bort till ica maxi för att handla lite.
Resten av dagen har spenderats på balkongen. Nelly älskar verkligen att vara där. Vill aldrig gå in:) Var ju superhärligt väder på eftermiddan så de gjorde mig inget alls att sitta ute:)

Min vackra prinsessa börjar bli så stor nu! Känns som de har blivit mycket lättare att kommunicera med henne på sista tiden. nya ord har hon lärt sig och de känns som hon lyssnar mycket mer på mig. :)
 

Måste passa på att vara i solen. Är så himla blek!
 

 

 

pepparkaka så hon håller sig snäll;)
 

I förrgår var de full rulle hela dan och nelly sov ingen middag. Vid halv sex redan var hon så trött så hon somnade i soffan. sötisen då!


I morgon har jag första dan på praktiken:) ska bli jättekul!  Kul för nelly att få mer tid med sina kompisar på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0