Underbar helg!

I onsdags blev nelly hämtad av kicki och göran. sen på torsdag så kom mormor och gammelmormor dit och hälsade på och tog sen med sig nelly till sollefteå.
Jag åkte efter med bitten och co på fredag efter jobbet. Hälsade på en snabbis hos bror i brunne och sen vidare med pappa hem:)

På lördagen var vi på risön halva dan och myste med niklas och sandra och mamma:) Helt underbart väder!
Massa god mat har vi ätit och bara njutit av att vara ute.

På söndan fick jag åka motorcykel med pappa. Kan nog vara en av de härligaste sakerna man kan göra:)
Sen kom kicki och göra och käkade med oss andra och tog med oss tillbaka till sundsvall.

Idag var de åter till arbetet. Fick träffa min underbara becka på lunchen i allafall:) Jag och nelly fick superfina halsband som hon köpt utomlands. Tack så mycket vännen!

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0