länge sen nu

Vet att jag är dålig på att blogga! Men de händer inte så mycket hos oss på veckorna nu. vi är mest på Jobb/dagis. sen hem och äta/sova:)
Sen på helgerna så glömmer jag ofta att ta bilder och då känns de tråkigt att skriva:)

Men vi hade en jättehärlig midsommar med Ingrid. Massa god mat och mys. Fick även träffa Anna och Maine som hade med sig superfina böcker åt nelly:)

Har hunnit umgås en hel del med mina underbara grannar acca, janne och filip också. Jätteglad att dom ska flytta till hus, men lite synd att inte ha så nära längre:)

I morgon åker jag till sollefteå. nelly är nog redan där nu:) Blev hämtad av mormor och gammalmormor i skallböle där hon varit sen igår:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0