Dagis stängt

Nu har dagis varit stängt i nästan två veckor. så min lilla skrutt har semester. först var hon hos sin pappa några dagar och sen vidare till mormor och morfar.
Just nu är hon med kicki och göran. Dom är ute med husvagnen och åker runt lite. Härom dan var dom på furuvik och idag hade dom kikat på tåg hörde jag:)
Så kul för min lilla älskling att få göra lite annat. Saknar henne enormt mycket! aldrig varit ifrån henne såhär länge förut. Skönt att jag vet att hon har de toppen i allafall:)

Jag då.. jag jobbar mest:) pysslar på lite här hemma på kvällarna och försöker göra saker jag inte hinner annars. Trivs fortfarande kanon på jobbet:)
I morgon så blir jag hämtad av rasmus så ska vi åka till hörsång och möta upp mina föräldrar och kicki, göran och nelly:)  Blir spännande att se vad skruttan tycker om tältning.
Håll tummarna för uppehåll!!!

ska försöka ta lite bilder i helgen och lägga in:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0