Toppendag:)

I morse sov jag till 9.30! helt underbart med sovmorgon. Strax efter 11 kom min söta nelly hem igen efter att sovit hos pappa. Hon blev jätteglad att se mig:)

Vi gjorde lite lunch och tog oss sen ut för en liten promenad. Eftersom vi skulle träffa Ingrid i birsta så tyckte jag att jag lika gärna kunde promenera dit så nelly fick sova. Mycket skönt väder.

Vi tog en fika på Ikea och kollade runt lite. slutade med att jag köpte en strykbräda (jag som aldrig stryker)  haha.

Vi fortsatte hem till oss och jag fick prova på ett nytt recept på fläsk med löksås och potatis. Mycket gott!
Nelly fick busa lite med farmor och så fikade vi lite innan de var dags för farmor att åka hem och för nelly att sova.

Nelly somnade på 3 röda:) skönt. Nu är ju bara frågan om man ska göra nåt vettigt eller lata sig vid datorn resten av kvällen:)

Tack Ingrid för supertrevlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0