Mera bak..

Fick för mig att jag skulle baka lite bröd igen. Har upptäckt att de är rätt kul.
Hittade ett lite udda recept. och brödet blev rätt udda också  haha. Man skulle grädda de först, dela på hälften och sen grädda igen..  resultatet blev nåt mellanting mellan mjukbröd och hårdbröd:) helt okej.

Fick sms av acca sen som frågade om vi ville umgås en stund. Vi var ute en stund och gick sen hem till oss och fikade glass med varm chokladsås:) inte så dumt. Barnen hade jättekul i varandras sällskap också. knuffades och gapskrattade:) sötproppar. Janne var med på ett hörn en stund också:)

Tog sen en promenad till ica maxi och tillbaka. skönt väder idag:)

skrutten har varit på protesthumör idag. bankar huvet i golvet, skriker, grinar, kastar saker och stoppar fingrarna i halsen. sen så blir de inte bättre av att mamma är tjurig och inte låter henne slå på spisen, klättra på bordet eller slå på tvn.. :)

Kommentarer
Postat av: wictoria

hej evelina. hoppas allt är bra med dig och nelly. hur går de för er nu när ni är själva??

kramar wicky

2010-01-26 @ 10:27:20
URL: http://ykciv.blogg.se/
Postat av: evelina

hej! saknar dig! jo de funkar bara bra för mig och nelly:) trivs jättebra. har du msn? kanske kan skicka till mig isåfall? kram

2010-01-26 @ 22:29:38
Postat av: Wictoria

saknar dig också. jag skickakde min msn på din facebook.

kram

2010-01-27 @ 09:11:34
URL: http://ykciv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0