Lugn dag:)

I morse tog vi bussen till skönsmon för att hälsa på nellys farmor. Vi fick supergod lunch i form av kräftsoppa och hembakat bröd:) mums. Fick dessutom med massa bröd och receptet hem. tack snälla!

När vi kom hem gjorde vi middag och senare på kvällen kom nellys pappa på besök. Har även hunnit baka kakor idag:)

Nelly med pappa
 

Andreas hade med sig lite grejer som jag glömt. hittade dom här bilderna bland sakerna. på dom två första bilderna från vänster vet jag inte hur gammal jag är. men bild nr 3 är från 6:e klass och bild 4 från 9:e klass...
 

kolasnittar som mormor brukar göra:) gott!

Kommentarer
Postat av: josefin

Tröjan du har på dig på kortet längst till vänster fick jag ärva. ;D

2010-01-24 @ 19:51:59
Postat av: Anonym

haha jaså:)

2010-01-24 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0