kul helg:)

Igår mitt på dan kom mamma och pappa och hälsade på en sväng. skrutten blev superglad:)

Senare kom andreas över med ett par jeans åt mig som han beställt. Tackar:) satt som en smäck.

På eftermiddagen kom kicki och Göran och hämtade upp mig och nelly. Vi följde med dom till skallböle för att umgås och äta(vilket man gör mestadels av tiden där). Kicki lagar jättegod mat:)
Vi sov över och har varit där hela dagen idag också.
Fått träffa både mina kusiner och roberts kompis som hade en liten 6 månader flicka med sig. Hur söt som helst var hon! (bilder kommer sen).
Nu ikväll var Robert snäll och skjutsade hem mig. Nelly fick bli kvar hon:) Egentid för mig, tackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0