Gårdagen

Igår så förenade jag nytta med nöje:) Jag hade becka här som hjälpte mig att måla i nellys rum. Tre gånger målade vi under dan och de blev superbra! De blev en aning mer rosa än jag trott:) Men de gjorde inte mig nåt:)

Mellan målningarna så åt vi alldleles för mycket. Jag gjorde hamburgare och sen hade becka gjort en chokladmoussetårta som var farligt god:)
Gustav var också med efter att han slutat jobbet. Supertrevlig dag! Så glad jag har min becka:)

Idag har vi varit på första inskolningen på dagis. Nelly tyckte de var mycket spännande. kommer bli toppen för henne där:)
Efter dagis så åkte vi in till ikea och fixade lite saker till hennes rum som jag sen hann göra i ordning när hon sov.
Har aldrig sett henne så glad och förvånad på samma gång när jag öppnade dörren till hennes nya rum:)
(för och efterbilder kommer senare).

Sen har vi hunnit med kalas idag också:) Vi firade filip i efterskott. arvid med föräldrar var också där:) kul!
acca hade gjort sin underbara kladdkaka med daim. supergott:)

Kommentarer
Postat av: Rivka

Åh, har du redan hunnit fixa resten?! Jag kommer med en gång! Vad gör du på fredag ;)

2010-01-20 @ 22:26:30
URL: http://rivka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0