Mysig helg!

I torsdags så kom rebecka och hämtade upp oss här hemma för att åka till sollefteå. Jättesnällt att vi fick skjuts!

Sen har vi haft en toppenmysig helg med mamma/pappa, mormor/morfar, moster, kusin, storebror och hans flickvän. Lillebror och hans tjej var tyvärr inte hemma.
Både mormor och mamma har lagat massa god mat och fika. Vi har hunnit vara ute och grillat korv och bara njuta av de härliga vädret.

Hann med att träffa patricia och hennes föräldrar en sväng också:)

Idag fick vi skjuts av mamma och pappa hem igen. Pappa hjälpte mig sätta upp lite grejer här hemma:)
Sen så köpte dom en cykelstol och hjälm till nelly och betalade min veckomathandling!
Tack så jättemycket!

Även om vi har haft de toppen i sollefteå är de rätt skönt att vara hemma i sundsvall igen:)

Gott med korv:)
 

puss;)
 

Jag och storebror
 

 

Glad påsk

Kommentarer
Postat av: storebror

Jag ser ju helt mongo ut på bilden :P

2010-04-05 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0