Klädbytarloppis:)

Anna.carin hade tipsat om att de var klädloppis på alnön i helgen. sen såg jag i tidningen att de var klädbytarloppis på hagaskolan också. Eftersom bussen som går utanför oss går raka vägen till hagaskolan så bestämde jag mig för att åka och titta.

Jag har nog varit på dåliga loppisar i mina dagar eftersom jag hade inte trott att jag skulle köpa nåt som vanligt.
MEN, jag gjorde en hel del fynd och var väldigt glad över att ha åkt dit.

För 205kr kom jag hem med detta:

1 jeansjacka
1 huvtröja
2 toppar
1 klänning
2 par jeans
1 par manschesterbyxor
1 par rutiga byxor
1 par tajts
1 par prasselbyxor

Alltså sammanlagt 11 klädesplagg som nästan alla ser knappt använda ut. de flesta i storlek 92-98.
 

Kommer absolut gå på fler såna här loppisar:)
 

När vi var klar på loppisen åkte vi hem till Ingrid och kjell. Blev så att vi stannade och åt pizza till middag också. supergott:) Tack tack. Nelly var supersnäll på loppisen men förvandlades sen till gnälly och skulle bara bäras precis som igår.

Så här fint ser de ut från deras altan.
 

Ingrid envisades att ha med mig på kort.


Nu blir de lite filmtittande och sen sova!
ska ju orka med drakborgen i morgon:)

Kommentarer
Postat av: Acca

jissus, massa fynd....fina saker!!måste nog till ön imorron å kolla vad som finns där:) bra att kunna köpa större grejjer till vintern/våren oxå ju. ja men vi ses på borgen imorron dåoch så måste jag nog läsa tidningen oxå så jag inte missar sånt som i haga idag:( kram kram

2009-09-26 @ 22:03:56
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Frida

Så klart att du ska vara med på kort :)

Wow , bra fyndat !!!!

Arvid fick bara en skjorta han !!

SKall dock hinna ut en sväng till loppisen på Alnö idag innan drakborgen tänke jag...



2009-09-27 @ 05:40:02
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0