Jag behöver ett jobb!

Läste om en kille som bloggat om att han behövde ett jobb som hade fått napp.
Så tänkte att de kan ju inte skada att tala om att jag har börjat söka jobb nu. Är öppen för alla förslag och tips som ni kan komma med.

Jag är 20 år och 175 cm lång.

Jag gick hantverk på gymnasiet.
Jobbat inom städ en del.
Älskar barn. Har tex varit hjälpledare på fotbollslek för funktionshindrade när jag gick gymnasiet.

Kommer alltid i tid.
Har mycket energi och ger alltid 100%
Kan jobba med alla typer av människor.


Jag är ju nybörjare på de här med att söka jobb. Tar gärna emot bra tips på vad man ska ta med i ett cv.
Skulle gärna också få höra av er som känner mig vad jag har för egenskaper.

Kommentarer
Postat av: Bäcka

Vad söt du är! Kan lägga till att du är världens bästa kompis också!!

2009-09-20 @ 21:44:10
URL: http://rivka.se
Postat av: Anrik

Erbjuder jobb som Lyxhustru a la Anna Anka. Att du älskar barn är bara ett plus.

2009-09-21 @ 00:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0