Full rulle

Igår fick vi besök av min storebror Jonas. Nelly tyckte de var jättekul med besök! Vi fikade lite, gick till lekparken och gick till Ingrid och fikade jättegod äppelkaka:)

Idag har vi träffat kicki och göran. Vi gick på stan och fikade och visade vad nelly önskar sig när hon fyller år:)

När jag kommit hem från stockholm och packat ur väskan gjorde nelly klart för mig att om jag ska iväg nåt mer så ska minsann hon också med.


Nelly tyckte draken var läskig.


Min lilla solstråle har varit en riktig ängel idag.


Andreas hade som önskemål att vi ska börja äta lite nyttigare. Så en matlista och storhandling är gjord.
Idag stod de på menyn kycklingfilé med bulgur och fetaostsallad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0