Trubbel i paradiset

Allt är inte en dans på rosor just nu. Snart dags för flytt. Mycket tjafs och många tankar om hur framtiden kommer bli.
Inget jobb i sikte och en a kassa som inte är nåt att skryta med direkt. Sen så ska man försöka vara en bra mamma och förebild mitt i allt också.
Kanske lätt att tro att allt är jättebra när man bara skriver om possitiva saker som händer jämt. Men hur kul är de att skriva om tråkiga saker som händer?

Man måste påminna sig hela tiden om att de finns mycket som är bra också.
Massor med underbara vänner, släktingar och familj som alltid står bakom och stöttar och uppmuntrar. Jag är så lyckligt lottad att ha så många underbara människor runt om kring mig.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Usch nä, livet är inte alltid lätt och rättvist. Säg till om du vill ha hjälp med någonting!

2009-11-20 @ 12:28:52
URL: http://almsson.blogg.se/
Postat av: Rivka

Du vet var jag finns när helst du behöver mig älsklingsvännen!

2009-11-20 @ 21:12:19
URL: http://rivka.se
Postat av: Linnea

Tänker på er och säg bara till om det är något vi kan hjälpa till med!!!

2009-11-25 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0