stackars skrutt

Lilla skrutten har en stor kindtand på väg upp. Hon måste ha ont för hon är inte förtjust alls i att äta och inte så mycket annat heller än att bäras av mamma. Min rygg är inte superglad på mig just nu. snart kommer den nog börja strejka.
Inte så bra tajming mitt i allt packande och flyttande av grejer. Kan inte förstå att jag fått plats med så mycket saker i den här lägenheten. sen har jag dessutom mer i förrådet..

Har varit på information om jobbgarantin idag på af..  låter ju bra. Men 40 timmars praktik i veckan och en skrutt som inte kommit in på dagis än rimmar ju lite illa.
Så jag bestämde mig för att ta ut resten av mina föräldradagar. Så jag är föräldraledig nu till februari.

Inga bilder tyvärr. sladden jag har för att föra över bilder ligger nånstans i nån av de tusen kassar jag har:)

Kommentarer
Postat av: Acca

men andreas måste väl kunna va med henne eller vara hos ingrid och kjell då han inte kan...så du kan få spara några dagar tills hon blir äldre.....hoppas hon blir gladare å piggare snart....därför hon var lite passiv i söndags då:) allt har sin förklaring, vi saknade er på babysången!! kram kram

2009-11-24 @ 17:40:13
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Frida

Men hua. stackar Nelly med tand, och stackars dig med din rygg !!

Önskar att jag kunde hjälpa er !! :(



Kram!!!!

2009-11-24 @ 21:08:53
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0