Mysmorgon!

Både jag och Nelly har sovit massa timmar inatt och vaknade båda två prick klockan åtta. Vi låg och drog oss och pratade en halvtimme innan de blev frukost.
Nu har vi precis badat för första gången tillsammans i vårat nya badkar. Båda är alldeles rynkiga för vi badade en hel timme!!
Roligaste var schampooflaskan som "råkade" ramla ner säkert 50 gånger. Nelly tjöt av skratt varje gång.

På schemat idag står en tur till mataffären. dels för att få Nelly att sova en stund och dels för att handla ägg så vi kan göra pankaka och ev baka nånting:) Sen i eftermiddag ska vi på julskyltning med andreas:)

Både pappa och Rebecka har erbjudit sig att göra en julskiva åt mig:) Tack!

Mamma kommer på tisdag och ska stanna nästan en hel vecka. Pappa och mina bröder kommer till helgen. Var alldeles för länge sen nu! Saknar er hur mycket som helst!

December brukar innebära fullt schema:
Första advent: Julskyltning
3 dec: Kjell fyller år
5 dec: jag fyller år
7 dec: pappa fyller år
15: dec morfar fyller år
ev 18-20 dec: lilla julafton sollefteå
22 dec: lilla julafton hos Ingrid
24 dec: Julafton
25 dec: storebror fyller år

tror att jag fått med allt.. :) Mysigt att få vara så mycket med familjen och släkten:D

nepp nu ska jag sluta pladdra. dags för lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0