mycket klart på få dagar

Tror jag aldrig varit på ikea så många gånger under ett par dagar. Men nu börjar de kännas som att jag har allt jag behöver. Lite småplock kvar.
Tack vare kicki och göran så är alla möbler ihopsatta, lampor har kommit upp och även hyllor och brandvarnare.
Ni är för himla snälla! Är otroligt tacksam över all hjälp jag fått av er!

Även andreas har varit en ängel idag. Han kom med en tv som hans farmor inte behövde längre. sen har jag fått låna hans internet tills jag har ordnat eget. Tack:)

Fick besök av Frida, Arvid och ch idag också. Mycket trevligt! var alldeles för länge sen vi sågs. Dom hade med sig en present också som var från både dom och Anna-carin med familj. Ett superfint kort och ett presentkort på ikea!
Tack så hemskt mycket. Ni är för gulliga! Jag har så underbara vänner.

Jag har fortfarande inte hittat åt sladden för att föra över bilder. Men kommer inte visa bilder på lägenheten. dom som är nyfikna får komma hit;)

Kommentarer
Postat av: Rivka

Boka in mig en dag till veckan =D

Säg bara till när det ska spacklas också!

2009-11-27 @ 17:37:55
URL: http://rivka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0