Målning och fika

I morse gick jag upp med Nelly till Ingrid för att få en stund för mig själv och måla min spegel. Jag tror att de blev bra. får väl se när de torkat om de behövs målas igen. Tack för lånet av färg kjell!

Sen gick vi ner på stan för att träffa Arvid och frid..  nä inte Frida utan ch. Stackars Frida sitter ju fortfarande med gipsat ben hemma. Men de var trevligt att umgås med pojkarna också:) Kändes liite underligt att Frida inte var med bara;)
Barnen tyckte de var väldigt kul på barnbokavdelning på kulturmagasinet. två små mysrum med kuddar och leksaker varvade dom med att runda runt bokhyllorna.

Sötaste Arvid var nyklippt och hade jättesnygga skor på sig.
 

Nelly försöker hänga på Arvid så gott de går. Inte så lätt med jättehala sockar..
 

Arvid hittade en telefon och sa att han skulle ringa hem till mamma.


Hoppas de känns bättre i benet och att dom kommer med goda nyheter på fredag! Vi saknade dig idag Frida!

Nu blir de lite käk och väcka nelly. Blev en väääldigt sen tupplur idag.  tro när hon kommer somna ikväll.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhhh... Vilka fina bilder :)

Och vad bra att ni "tog er ann" CH o Arvid :)



Jag saknade att få vara med... :( men men.. kommer snart framöver att jag får vara med igen!



Kraaaam !

2009-11-09 @ 17:18:47
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0