Grattis siri!

I morse fick nelly gratta sin pappa med ett litet paket och en stor kram.
Och jag skickar en stor kram till min underbara pappa som är bäst i världen!

Sen åkte jag och Nelly till Matfors för att fira Siri som fyllt år i veckan. Tyvärr så mådde siri inte så bra i dag och kunde inte komma. Vi saknade dig massor! Får träffas snart när du kryat på dig!
De bjöds på massa god mat som vanligt och siri hade bakat min favorittårta:) Nelly var jätteglad att se alla och de bara lyste bus om henne hela dan.

När klockan närmade sig middagstid var de bara att packa ihop oss och åka vidare till nästa kalas:) Jag hämtade upp Gunvor på vägen och vi åkte vidare till Ingrid och Kjell för en efterlängtad fisksoppa! 
Nelly ratade sin egen mat och vill hellre ha soppa hon också.
Jag har förut aldrig tyckt om fisk, men sen jag kom in i den här familjen har jag fått en ögonöppnare. Fisk kan vara hur gott som helst om den är bra tillagad.

Vi har med andra ord haft en jättebra dag och ätit alldeles för mycket gosaker:)
Skruttan är fortfarande vaken. alldeles för uppjagad för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0