Full rulle

Är mitt uppe i flytten nu så de blir inte så mycket bloggat. Igår kom kicki och göran med taxibussen och hämtade mig nelly och en soffa. Vi köpte en säng och garderob på ikea som dom tills idag har monterat ihop åt mig.
Världens snällaste och gulligaste är dom! Offrar en hel helg för att hjälpa mig med tråksaker:)

Ingrid har också varit till stor hjälp och tagit hand om nelly en hel dag! tack snälla.
Även Andreas har varit med och flyttat och burit massa saker.

Fortfarande mycket kvar att köpa och flytta. Men jag hoppas att tills senast torsdag ska jag vara nogorlunda färdig för att flytta.

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Hoppas att du komma trvias där syster :)

2009-11-22 @ 19:50:11
Postat av: Anonym

oj, håller ni på att flytta? vart bär det av mot?

Kram!

2009-11-22 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0