fika och bus

Igår kom acca och filip hit för att leka lite med oss. De blev först lite fika. Nelly var lite taskig med filip och skulle hela tiden ha samma leksaker och dra han i håret. stackars filip blev ledsen flera gånger.
Men annars tror jag att dom hade väldigt kul. dom surrade massor på bebisspråk med varandra:)
Tog en del fina bilder. men telefonen är på laddning så kommer inga bilder nu. ikväll kanske om jag kommer ihåg.

Efter att dom åkt hem så gjorde vi oss i ordning för att åka iväg på middag. Vi var bjuden hem till kajsa. En söt liten dam som andreas brukar hjälpa med datorn. Hon gör dom godaste köttfärsbiffarna som finns!! Tack så jättemycket för god mat!
Blev inga bilder tagna där tyvärr.

Efter middagen så åkte vi vidare och handlade mat. Kylskåpet var vääldigt tomt.

Idag är de babysång som står på schemat. ska bli superskoj:) Har en jättefin tröja på mig idag som jag fått av acca:) tack snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0