Bilder!

Idag innan babysången så åkte vi till ikea en sväng. Dom hade veckoerbjudande på bestick. halva priset på jättefina som jag ville ha:)
Sen kom vi för tidigt till bosvedjan så passade på att kika in på erikshjälpen för att fördriva lite tid. De första jag ser är precis en sån spegel jag funderat på att köpa. 55kr kostade den. såklart kunde jag inte låta bli.

lånade plats i accas bil tills efter sången. tog sen spegel, paket blöjor, besticklåda och vagn på bussen:) gick hur bra som helst. kvinnor kan.

Nu ska den här spegeln målas i vitt bara. Har fått färg av kjell:)
 

Nelly i andreas gamla träningsoverall. Skitsnygg är hon!
 

Nelly och filip gav Isabell skjuts på babysången.
 

Sötproppar!
 

Nelly och filip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0