Majbrasa och Babydag på drakborgen.

Börjar i fel ände nu bara för att bilderna inte ville falla på plats som jag ville:) Igår kväll gick vi till Kuben och kikade på majbrasan där tillsammans med andreas föräldrar. De var en helt okej majbrasa men måste säga att jag fick en hel del hemlängtan till våran egen majbrasa i sollefteå hos mamma/ pappa och Mormor/ mormfar och allt mys som hör till.
Nelly verkade väldigt nöjd och tyckte mest de var spännande med allt folk.
 

På väg hemmåt. Farmor Ingrid provkör sittvagnen. "Orkar du de "frågade jag då och får till svar "orkar du så orkar väl jag".  hmm tror lilla farmor som är hälften så lång att hon är starkare än mig?
 

Igår förmiddag så gav vi oss av till drakborgen för att träffa Frida och Arvid då de var speciellt för småttingar ett par timmar. Vi hade superkul!. Fridas mamma Eva kom och lekte med oss också och bjöd på lunch. Tack snälla!
Jag förstår varför Frida är så rolig och lättsam att umgås med när hon har en sån mamma.
 

Arvid var glad och charmig och verkade ha lika kul som oss andra. Fast jag tror den som hade roligast igår var Frida som fick sjkuta bollar på gubbarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0