Man blir som dom man är med

Igår var vi på grillning hos andreas föräldrar. Kjell är kung på att grilla :) Supergott var de som vanligt. Andreas farmor var med också.
Blev god efterätt och kaffe med rulltårta också. Sen spelade vi lite kort och hade jättetrevligt.

När man umgås med andreas familj brukar de rätt ofta bli en del högljuda diskutioner. Jag minns att jag förut satt mest tyst och var förundrad över varför alla pratade så högt (mest andreas och kjell) trots att de satt alldeles intill varandra.
Men idag upptäckte jag att jag själv satt och gormade lika mycket som de andra. Så de stämmer nog rätt bra att man blir som dem man är med. Från att ha varit en rätt tyst och försynt person så känner jag mig nu lite mer som en bulldog, anfall är bästa försvar.

Kommentarer
Postat av: Rivka

Tycker att du borde ha lärt dig det under alla gånger du har varit hemma hos mig =P

Det kanske är svårt att lära gamla hundar att sita...

2009-05-02 @ 11:27:27
URL: http://rivka.se
Postat av: sparriz

Jo iof. men andreas umgås jag ju med dygnet runt nästan:)

2009-05-02 @ 14:14:01
Postat av: Rivka

Sån tur har ju inte riktigt jag haft då.. Du smet ju bara hem då du skulle sova med mig!

2009-05-02 @ 22:10:49
URL: http://rivka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0