Mattips

Igår blev de en hemgjord baguett till lunch. Den innehöll ost, kalkon, avokado, syltlök och curryröra. supergott:)
 

Igår testade jag ett nytt recept som jag hittat i hemmets journal. Helstekt fläskfile stoppad med dill och vitlök. Potatisklyftorna kokade jag först och stekte sen snabbt i stekpanna. supergott blev de.
 

Dagens lunch. Inte särskilt avancerat. pankakor med fruktsallad och chokladkräm.


Igår blev de en liten promenad ner på stan i snöslasket. börjar bli lite trött på all snö nu. Blev i allafall en ny plånbok inköpt då den gamla gått sönder. Men den har hållit länge med tanke på att den bara kostade 20kr när jag köpte den.

Inatt har skrutten sovit lite halvdåligt. verkar som att hon håller på att ta igen de nu :) skönt att få äta lunch i lung och ro.

Kommentarer
Postat av: Rivka

Kom ner till mig! Garanterat snöfritt!

2009-03-29 @ 15:16:18
URL: http://rivka.se
Postat av: Patricia

Dom där pannkakorna ser muuuums ut!! ;3 du får ju gärna fixa nå sånt till mig nån gång =D hehe.

tur att skrutten får ta igen sig lite. ^^

kram på er =^_^=

2009-03-30 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0