Mindre lyckad dag

Var ner på stan en sväng på förmiddagen bara för att jag inte hade annat för mig och skrutten var missnöjd som bara den.
Gick på leksaksaffären för att skaffa en uppblåsbar pool som vi ska ha med till sollefteå åt skrutten. Var en konstig kvinna som gick runt i affären och fräste åt barnen så de var inge trevligt besök.
När vi kom hem igen fortsatte skrutten vara missnöjd. Men de gjorde inte så mycket eftersom andreas snart skulle ta henne ett par timmar så jag fick måla.
Men så blev de inte alls. Han kom på att han skulle ner på pokerklubben så han såg vi inte många sekunder efter han vaknat.

Så de blev till att försöka laga middag till sig själv (hur kul är de då) medans skrutten gnällde lite till. Fick äta i lugn och ro i allafall genom mutning av kex.
Sen var de inte annat än gnäll, skrik och grin tills hon somnade 21.30 för kvällen. Var bra många månader sen jag var tvungen att bära så mycket som jag gjorde igår. Har jätteont i ryggen och är supertrött i hela kroppen idag. Har sovit jättedåligt inatt också.

Hoppas på en bättre dag idag. Men verkar inte särskilt lovande då de regnar ute och skrutten verkar lite smågnällig redan. Lär ju inte få mycket sällskap av andreas heller som nyss kommit hem och gått och lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0