Birsta gånger två

I morse visste jag och skrutten inte alls vad vi skulle hitta på. så vi började dagen med en tidig lunch tillsammans. Jag åt rester och skrutten fick morotspuré.
 
Jga hade innan läst att bebisen skulle få prova att äta själv för att lära sig. Så när jag matat Nelly med hälften fick hon prova själv sen. De tyckte Nelly var jättekul..
 
Mamma tyckte inte de var riktigt lika kul som fick städa halva köket och hela skrutten som nyss fått rena kläder.
 
Sen så fick vi ett sms från Frida och Arvid som ville träffas ute i birsta. Så då blev de påklädning och inpackning av vagnen i bilen.

Till en början tyckte Nelly de var jättespännande och var väldigt nöjd ute i birsta. Men efter ett tag blev de gnäll från både Nelly och Arvid. Trots två övertrötta sötnosar så var de trevligt och vi hann med en god macka också:)

Sen tog vi en tur med pappa andreas till birsta igen. Dom hade specialerbjudanden på barnenshus ikväll. Vi fick en ny bilbarnstol till skrutten för halva priset. De var några fler som var där och fyndade också. Kön till kassan gick genom nästan hela affären.

Nu sitter vi och kollar på lyxfällan.

Kommentarer
Postat av: Acca

heej!oj hon har vita kläder:) sötisen då!!!min tjej:P vad köpte ni för stol?vi fick tag i en sån där med ratt så man kan ställa in lutningen på för 1695:-var ju kanonpris! skulle inget ha men fanns det kvar när jag kom fram så skulle jag ta en...är ju ett tag kvar för oss, men bra pris kan inte motstås...skulle ju kosta 2800:- nånting ord.fina bilder å kul med många! trevlig helg!kram

2009-02-27 @ 17:13:29
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: sparriz

haha jag vet! inget rosa!! Den du köpte var slut när vi kom så vi köte den som var lite billigare för 1195:-) verkade jättefin den också. kram och trevlig helg!

2009-02-28 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0