Stackars stackars lilla skrutt

Ikväll var de inte alls roligt. Vi satt och tittade på film och plötsligt ser jag Nellys mun fylls och hon börjar hulka. 
Andreas drar snabbt upp henne och hon spyr mängder.
Efteråt var hon väldigt god och glad och vi trodde väl de var över.
Men så blev hon hungrig och åt en del. sen direkt efteråt börjar hon hulka igen. Och de kommer inte på en gång så hon får inte åt sig luften. Sen när allt kommer ut skriker hon världens hjärtskärande skrik.
Nu har hon tack och lov somnat. Men blir inge sovande för mig. Är ju rädd att de ska komma mer och att jag inte ska märka om jag sover.
Hoppas verkligen hon mår bättre i morgon då vi ska på babymassage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0