Lite bilder äntligen

Idag är de bakning som står på schemat för min del. Mamma och nelly ska till birsta igen:) Ikväll kommer pappa och lillerbror! Ska bli så kul att träffa dom.

Anna-carin är så snäll och ska ta i min post sen när jag åker bort:) Lite lustigt att ha postlåda när man bor i lägenhet   men men.

Lilla skruttan trivs superbra i vår nya lägenhet. Varje kväll efter vällingen sätter hon sig i sin fotölj och smackar. Då ska vi sitta och äta smörgåsrån framför tvn tillsammans:) sötpropp.
 

När jag använder elvispen står Nelly och studerar mig noga och påmminner om att hon ska ha ena vispen när jag är färdig.
 

Var bara tvungen att lägga ut den här bilden. Nelly ser alldeles crazy ut och filip ser ut att blänga på sin mamma och undrar varför hon satt honom där med den där galningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0