underbar dag:)

Idag har vi alla mått jättebra och varit nöjda och glada. Dessutom inte ett enda bråk på hela dan.
Vi åkte en sväng ut till birsta idag för att inhandla en resesäng och lite mat. Hittade en perfekt resesäng som tar jätteliten plats :D   Gick och fikade gott fika på charm också. tack älskling.

Sen när vi kom hem grejade älsklingen vid datorn och jag var ut en stund med skruttan.

Tog sen en sväng till svärförldrarna som hade med sig gunvor och katten mitsy. Där blev vi bjuden på fika och nelly fick bada.

Åt jättegod lax med romsås till middag och har sen bara latat mig och myst med skruttan.
Nu sover båda mina älsklingar alldeles utmattade efter dagen. njuter av liten egentid medans jag planerar morgondagen med frida:)

nelly har idag också fått sin 5:e tand. stora tjejen!

Kommentarer
Postat av: Acca

herregud, filip håller på att få sin 6:te tand,...så du ska vara med frida imorron...hoppas ni får bra väder! synd vi inte kunde ses nått nästa vecka å hälsa på kicki då som vi skulle på hennes semester...ja de skulle gått den veckan vi sa ...eheh hoppas de är bra annars! vad blev de för resesäng...våran kommer från babyproffsen tror jag...har lånat av några bekanta men ska köpa den av dem till rätt pris.. vad ska ni hitta på i arvika då, visst vare dit ni skulle?!?!kram kram

2009-08-06 @ 23:03:10
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: sparriz

oj massa tänder:) ja de var synd vi inte hann ses. men men. kommer fler gånger. sängen är från babyproffsen:) Vi ska bada och fiska och bara ta de lugnt i arvika.

2009-08-07 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0