gårdagen

Igår så var de ju först babysim i vanlig ordning. Nelly var jätteduktig! Tror de var varmare än vanligt i vattnet också. skönt! Sen fick vi ju träffa Jennie, Sara och charmiga Milo. Milo visade att han kan gå när han håller handen med mamma.

Sen blev de hem och göra lite lunch. En del utbrott blev de från min sida (nämner inga orsaker för då skulle ni undra om jag var knäpp:) ). En tillfällig svacka;-)
Min älskling tyckte vi skulle muntra upp mig lite så vi åkte till birsta och shoppade lite till skrutten och mat till oss själva.

Eftersom jag punkterat våran sladdriga uppblåsbara skötbädd från Ikea så var de verkligen på tiden att vi skaffade en riktig. som dessutom är fin! varför gjorde vi inte de från första början kan man ju fråga sig.
 Skrutten tyckte den var superfin i allafall. Hon låg och beundrade de rosa kossorna medans vi bytte blöja.
 

Skrutten fick även en gåstol som mamma snabbt plockade ihop när vi ätit middag klart. Skrutten tyckte den var så spännande med alla knappar och spakar som lät. Hon puttade sig lite bakåt men verkade inte riktigt förstå att hon kunde ta sig nånstans i den där saken.
 

Ett välfyllt kylskåp blev de för 1400 den här gången. Har priserna gått upp väldigt mycket undrar vi? Tycker vi handlar ungerfär samma mängd som förut men för dubbla priset. hmm.
 

Skrutten är verkligen på g att vilja krypa. Hon kör fortfarande den ålande stilen men de är nog inte långt kvar nu.
 

Nu har Nellys docka Julia äntligen fått sin Wayne (varför döpte dom inte dockan till Romeo?) Tack snälla farmor Ingrid. Nelly Älskar sin nya pojkdocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0