Birsta!

Idag kände mig så himla rastlös innan klockan ens blivit 11. Hade hemskaste mardrömmen i mitt liv hittils inatt, så jag klev upp tidigt.
Så efter mycket velande så bestämda jag mig för att ta mig en sväng i birsta. Andreas låg och sov och mumlade ett ja när jag frågade om jag kunde åka iväg en sväng. Man ska alltid fråga andreas om saker när han ligger och sover om man vill vara säker på att få ett ja;)
Hittade ett par fina jeans till mig själv på rea och en kortärmad tröja. Och eftersom jag hade presentkort där så blev jag inte en krona fattigare på de:)
Väl hemma så blev de snitzel till middag och sen bara mys med skrutten och andreas framför tv:n.

I morgon blir de matforsbadet och babysim igen. ska bli jättekul. Hoppas jag inte blir sjuk den här gången bara.
Sen ska jag träffa Anna-Carin och filip på stan. känns som en evighet sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0