Babycafé och föräldraträff

Idag var en fullspäckad dag. Men väldigt trevligt har vi haft. Först så bar de av till bosvedjans kyrka där de skulle vara babycafé. De blev lite sång, lunch, fika och chokladprovning:) Sen väldigt trevligt sällskap av Frida och Arvid, Anna-Carin och Filip och Helen och Elton.
Träffade även på en som jobbat inom kyrkan i sollefteå som jag kände igen. Hon var där de få gånger jag var med på G.U.D som de kallades. Man träffades på församlingsgården och spelade spel och umgicks på fredagkvällarna. Visade sig att hon numera bor alldeles intill oss här i sundsvall.

Sedan blev de snabbt ut till bussen och iväg till skönsmons bvc där de skulle vara information om bilsäkerhet. Mycket bra och nyttig information som man egentligen skulle behövt innan man köpte bilstol.
Hon som pratade tyckte jag nämnde lite väl många gånger att gör man fel si eller så, så dör barnet vid krock... Och barn har dött därför att.... si och såhär många barn har dött därför att..     Jag är medveten om att de är många som dör i trafiken men har ingen lust att ens tänka tanken på att Nelly skulle kunna råka ut för nåt.

Nu är vi båda bänkad framför datorerna som vanligt. Mätt och belåten efter middagen som idag bestod av pasta och hemlagad pastasås :)

Kommentarer
Postat av: Rivka

Låt mig gissa på att det var Kajsa du träffade på fikat?

kram

2009-04-23 @ 19:55:33
URL: http://rivka.se
Postat av: sparriz

Glömde fråga hennes namn haha. minns inte vad hon hette. blond smal...

2009-04-24 @ 08:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0