Lördag

Sammandragningarna har lugnat sig en aning och jag känner mig ganska okej för tillfället. Men känner ju att jag inte kan göra så mycket mer än att vila.
Igår hade vi lite fredagsmys i allafall. första kräkfria dagen på ca två veckor firades med en stor familjepizza:) Mycket härligt att vara proppmätt.

Idag är de kalas hos Becka som står på schemat. hoppas på att magen vill vara med också och hålla sig lugn så vi kan stanna ett tag.
Sen får Nelly hänga på kicki och göran så jag får mera vila och förhoppningsvis orkar en kort sväng på cubus på söndag. Har inte särskilt många plagg som passar längre. och kläder måste man ju ha:/ 
De är himla tur jag och Nelly har så många som vill låna henne nån dag här och där. Nelly får göra lite annat kul och jag får vila:)

Farmor Ingrid ska ha speciellt tack som fått ställa upp med kort varsel under veckan när jag blev så dålig.

Nu blir de lite soffmys och ladda innan de är dags för kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0