Långhelg i Granvåg:)

I lördags kom mamma, pappa och Niklas och hämtade hem mig, skrutten och bilen. På söndagen så blev de grillning ute i fina vädret. hur mysigt som helst! Även fika ute på mormors altan var helt suveränt när solen värmde:)
Sen har vi mest myst på där hemma. Jag har fått vila massor och dom andra har engagerat sig och roat min lilla skrutta. Snällaste pappa har fixat nya bromsbelägg, bytt olja och fixat handbromsen på vår bil när vi har varit hemma också. Mycket uppskattat! Underlättade enormt att slippa lämna in på verkstad och blev mycket billigare:) Har jag nämnt förut att jag har världens snällaste och duktigaste pappa?:)
Mamma har som vanligt lagat massa god mat. Har varit toppen att vara hemma och vara med familjen och vila.

Men trots att de är toppen att vara borta så är de alltid så skönt att få komma hem igen. Nelly får stanna kvar i sollefteå ett tag till och mysa. Jag ska passa på att vila och ta de lungt ännu mer själv här hemma.

ikväll så väntar de föräldramöte på dagis och i morgon vattengympa. Just nu sitter jag bara och väntar på att få träffa min älskling när han slutar jobbet.

 

moffa läser saga:)
 

fina granvåg
 

glada grillsugna barnen:)
 

 

glada brudar
 

moffa är duktig på att elda
 

fika på gammelmommas altan
 

sötaste ludde
 

gammelmomma:)
 

en trött ludde
 

gott med korv:)
 

soooooligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0