Måndag

Ny arbetsvecka igen då. För mannen i familjen i allafall:) Efter en händelserik helg så mådde kroppen inte så bra i morse. Men följde skrutt till dagis och sen hämtade jag upp farmor Ingrid som sällskapade med mig och veckohandlade på willys. Alltid trevligt med sällskap när man ska handla:)

När jag kom hem så blev de sen soffan fram tills de var dags att hämta på dagis.
Så underbart när man kommer dit och älskade skrutten kastar sig i famnen och ger mig en blöt puss och säger; "Jag har saknat dig hela dagen mamma! Jag älskar dig". Har sån tur som har min lilla glädjespridare.
De märks att Nelly mår bra av att få sova så länge hon vill på morgonen och få kortare dagar på dagis och mer tid med mamma. De är mer sällsynt med trötthetsutbrott och trots sen jag blev sjukskriven tycker jag.

Kommentarer
Postat av: anna-carin

men du sak vila tjejen! handla kan du göra när dennis är med å kan bära! annars får du bara ondare,shoppa lätta klädpåsar funkar bättre:)!underbart nu oxå å bara sitta i solen nånstanns där de är lä när de är varma dagar..nepp nu blire familjen annorlunda! kram kram

2012-02-27 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0